..... Inici | Ràdio | Recerca

Jornada al Museu d'Història de Catalunya sobre mobilitat social, universitat i poble gitano | 16 de juny

by 27.5.26 0 comments



El Museu d'Història de Catalunya acollirà el pròxim 16 de juny de 2026 la jornada "UNIMOB: Mobilitat Social, Universitat i Poble Gitano", un espai divulgatiu i participatiu on es presentaran els resultats del Projecte UNIMOB. La trobada, que tindrà lloc de 10 h a 13 h, comptarà amb la participació d'Ábel Bereményi, Ainoa Jiménez i Ángel Heredia, i combinarà la presentació de resultats de recerca, taules rodones amb veus acadèmiques, socials, institucionals i experiències en primera persona de joves, així com espais participatius de reflexió col·lectiva.

L'objectiu de la jornada és analitzar les oportunitats i barreres en les trajectòries de mobilitat social de joves gitanos/es i no gitanos/es de primera generació universitària, posant el focus en les desigualtats estructurals i les resistències que travessen l'accés i el recorregut a la universitat. Es vol generar un diàleg obert entre la recerca, les institucions i les vivències directes dels i les protagonistes.

L'acte és obert al públic i gratuït, amb inscripció prèvia obligatòria a través d'aquest enllaç. La jornada es tancarà amb un petit espai de càtering i networking per continuar compartint en un ambient més distès.

Inscripcions

Més info








 

OBS

Developer