..... Inici | Ràdio | Recerca

Comunicar amb perspectiva decolonial: veus afro i del Sud Global | 8 de juny

by 27.5.26 0 comments


Intered i REDS, amb la col·laboració del Grup de Periodistes Ramon Barnils, organitzen la formació "Comunicar amb perspectiva decolonial: veus afro i del Sud Global", que tindrà lloc el pròxim 8 de juny de 19 a 21 h a la seu de Lafede (Carrer de Tàpies 1-3, Barcelona). La sessió anirà a càrrec de Chaimaa Boukharsa, arabista i islamòloga, activista, comunicadora i conferenciant especialitzada en diversitat cultural, feminismes, decolonialitat i islamofòbia, i cofundadora d'Afrocolectiva, organització i mitjà digital afrofeminista, antiracista i panafricanista.

L'objectiu principal del taller és promoure una comunicació antiracista amb perspectiva decolonial, qüestionant les narratives eurocèntriques presents als mitjans de comunicació i fomentant un llenguatge inclusiu i respectuós. Amb aquesta formació, es vol dotar les persones participants d'eines crítiques per transformar la manera com s'expliquen i es representen les veus afro i del Sud Global en l'espai mediàtic.

L'entrada és oberta a tots els públics interessats en la comunicació amb mirada decolonial i antiracista. Les places són limitades.


Més info 


OBS

Developer