..... Inici | Ràdio | Recerca

Festival BalKaBarNa - Hivern 2018 | 12 des.

by 15:20 0 comentaris




Després de quatre edicions, BalKaBarNa Festival és l'esdeveniment de referència a la ciutat quan parlem de les músiques balcàniques i de l'est europeu. Aquest any, per mantenir viva la flama, proposem una festa amb què celebrar l'arribada de l'hivern.

Click Here és el grup amb què Dj Click trasllada a l'escenari tot l'imaginari que ha construït amb el munt de produccions, remescles i sessions realitzades en tots aquests anys d'exquisida trajectòria professional. Formada per músics moldaus, romanesos i francesos, la banda barreja el calor de la música popular amb el techno i el so new wave. Imagina New Order tocant amb Taraf de Haïdouks i Depeche Mode passant una temporada als Balcans. Benvingudes i benvinguts a l'odissea electrogypsy!!!

Balkan Paradise Orchestra va iniciar el seu camí a principis de 2015 i encara no quatre anys després ha confirmat el seu paper com a formació inusual i trencadora. El seu espectacle, que ha aportat un aire fresc i alegre al panorama de les fanfàrries del nostre país, funciona tant a l'escenari com al carrer, amb una sorprenent capacitat per generar empatia amb el públic. Perquè la diversió i la festa queden sempre assegurades amb la BPO.

Si vols ampliar aquesta informació, realitzar alguna entrevista, plantejar qualsevol altra proposta o venir al concert, em trobes en aquesta mateixa adreça electrònica. Opa cupa!!!

www.balkabarna-festival.com

Data o lloc:


Dimecres, 12 de desembre de 2018, 20.30 h | La [2] de Apolo 




Después de cuatro ediciones, BalKaBarNa Festival es el acontecimiento de referencia a la ciudad cuando hablamos de las músicas balcánicas y del este europeo. Este año, para mantener viva la llama, proponemos una fiesta con qué celebrar la llegada del invierno.

Click Here es el grupo con que Dj Click traslada al escenario todo el imaginario que ha construido con el montón de producciones, remezclas y sesiones realizadas en todos estos años de exquisita trayectoria profesional. Formada por músicos moldaus, rumanos y franceses, la banda mezcla el calor de la música popular con el techno y el sonido new wave. Imagina New Order tocando con Taraf de Haïdouks y Depeche Modo pasando una temporada en los Balcanes. Bienvenidas y bienvenidos a la odisea electrogypsy!!!

Balkan Paradise Orchestra inició su camino a principios de 2015 y todavía cuatro años después ha confirmado su papel como formación inusual. Su espectáculo, que ha aportado un aire fresco y alegre al panorama de las fanfarrias de nuestro país, funciona tanto al escenario como en la calle, con una sorpresiva capacidad para generar empatía con el público. Porque la diversión y la fiesta quedan siempre aseguradas con la BPO.

Si quieres ampliar esta información, realizar alguna entrevista, plantear cualquier otra propuesta o venir al concierto, me encuentras en esta misma dirección electrónica. Opa cupa!!!


www.balkabarna-festival.com

Fecha y lugar:

Miércoles, 12 de diciembre de 2018, 20.30 h | La [2] de Apolo


#balkabarna  #agenda #europa  #concerts #cultura #barcelona #catalunya #concerts #musica #interculturalitat #catala #español

DSAN

Developer