..... Inici | Ràdio | Recerca

Jornades Linguapax 2018 | 20 i 21 de novembre de 2018

by 10:50 0 comentaris





Us invitem a participar a les jornades #Linguapax2018" que organitzem els propers 20 i 21 de novembre del 2018 al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB).

El món és una conversa, no l’objecte de la nostra conversa, deia Tim Ingold fa dos anys durant la seva conferència al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, lloc on Linguapax celebra enguany la seva trobada internacional. La inclusió de la diversitat lingüística és considerada per molts de nosaltres un factor crucial per a animar, amb tot el pes del mot, aquest món-conversa. 
Un any després de la trobada celebrada el 2017, Linguapax vol continuar la reflexió iniciada llavors: Com podem passar dels debats tradicionals (globalització vs. llengües en perill) i d’una determinada concepció sobre què són les llengües, a la integració activa de les llengües en la imaginació i acció del món?

Un món-conversa (latent com a experiment a petita escala en les nostres ciutats contemporànies) que projectarem, durant els dos dies de la trobada Linguapax2018, des d’angles diversos: 

Llengües i ciutats, Llengües i ciutats i Llengües i tradicions espirituals.

Data i lloc:

Dimarts 20 de novembre 2018, AULA 1 CCCB a partir de les 9.30 h.
Dimecres 21 de novembre 2018, Auditori CCCB (i Hall) a partir de les 9.30 h.

Mes informació i inscripcions: 
http://www.linguapax.org/archives/linguapax2018-ciutats-arts-i-experiencies-de-la-paraula



Os invitamos a participar a las jornadas #Linguapax2018" que organizamos los cercanos 20 y 21 de noviembre al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB).

El mundo es una conversación, no el objeto de nuestra conversación, decía Tim Ingold hace dos años durante su conferencia al Centro de Cultura Contemporánea de Barcelona, lugar donde Linguapax celebra este año su encuentro internacional. La inclusión de la diversidad lingüística es considerada por muchos de nosotros un factor crucial para animar, con todo el peso de la palabra, este mundo-conversa.  

Un año después del encuentro celebrado en el 2017, Linguapax quiere continuar la reflexión iniciada entonces: Cómo podemos pasar de los debates tradicionales (globalización vs. lenguas en peligro) y de una determinada concepción sobre qué son las lenguas, a la integración activa de las lenguas en la imaginación y acción del mundo?
 

Un mundo-conversa (latente como experimento a pequeña escala en nuestras ciudades contemporáneas) que proyectaremos, durante los dos días del encuentro #Linguapax2018, desde ángulos diversos: 

Lenguas y ciudades, Lenguas y ciudades y Lenguas y tradiciones espirituales.

Fecha y lugar:
 

Martes 20 de noviembre 2018, AULA 1 CCCB a partir de las 9.30 h.
Miércoles 21 de noviembre 2018, Auditorio CCCB (y Hall) a partir de las 9.30 h.

Más información e inscripciones:

http://www.linguapax.org/archives/linguapax2018-ciutats-arts-i-experiencies-de-la-paraula


#Agenda #Vídeos #Dretsdelspobles #Llengüesminoritàries #Migració #Educació #Conferències #Cultura #europa #africa #america #barcelona #catalunya #catala #español

DSAN

Developer