..... Inici | Ràdio | Recerca

JORNADA LÚDICO-REFLEXIVA 31 DE OCTUBRE CONSTRUYENDO LA PAZ PARA COLOMBIA

by 21:47 0 comentaris

Apreciadas amigas y amigos, nos complace invitarl@s al reinicio de nuestras actividades por la paz de Colombia. El evento requiere inscripción para gestionar el almuerzo/comida. Sólo hace falta responder este correo confirmando el número y nombre de asistentes adult@s y nin@s. Agradecemos amplia difusión de esta actividad lúdica y reflexiva.

Convocamos a colombianos, colombianas y amigos de la paz de Colombia en Cataluña para que continuemos aportando en la construcción de la paz  

Durante el encuentro, todos y todas podremos hacer propuestas para la construcción de la paz duradera desde la migración y el exilio. 

¡¡¡La paz la construimos todos y todas, tus aportes son importantes!!!!. 

Los resultados de la jornada serán enviados a un grupo amplio de personas que ahora gestionan un debate de control político para la reglamentación de las leyes de migración y retorno como parte de la reparación integral frente a la violencia estructural del país que ha expulsado a millones de colombianos.   

Presentaremos el proyecto Voces del exilio del Centro de Memoria Histórica de Colombia que invita a colombianos y colombianas a compartir sus testimonios. Tendremos un espacio exclusivo para niños y niñas. Después de la jornada de aportes compartiremos una velada cultural y comeremos juntos.  

Queremos guardar en la memoria el apoyo de todos y todas mediante un acto simbólico que consiste en ponernos un antifaz, una máscara o pintarnos la cara para darle color a la paz y despedir la guerra.

__________________________________________________________________

Benvolgudes amigues i amics, ens complau convidar-los al reinici de les nostres activitats per la pau de Colòmbia. L'esdeveniment requereix inscripció per gestionar el dinar / menjar. Només cal respondre aquest correu confirmant el nombre i nom d'assistents adults i nens. Agraïm àmplia difusió d'aquesta activitat lúdica i reflexiva.

Convoquem a colombians, colombianes i amics de la pau de Colòmbia a Catalunya perquè continuem aportant a la construcció de la pau. Durant la trobada, tots i totes podrem fer propostes per a la construcció de la pau duradora des de la migració i l'exili.

La pau la construïm tots i totes, els teus aportacions són importants !!!!.

Els resultats de la jornada seran enviats a un grup ampli de persones que ara gestionen un debat de control polític per a la reglamentació de les lleis de migració i retorn com a part de la reparació integral davant la violència estructural del país que ha expulsat a milions de colombians.

Presentarem el projecte Veus de l'exili del Centre de Memòria Històrica de Colòmbia que convida a colombians i colombianes a compartir els seus testimonis. Tindrem un espai exclusiu per a nens i nenes. Després de la jornada d'aportacions compartirem una vetllada cultural i menjarem junts.

Volem guardar a la memòria el suport de tots i totes mitjançant un acte simbòlic que consisteix en posar-nos un antifaç, una màscara o pintar-nos la cara per donar-li color a la pau i acomiadar la guerra.


--
Colòmbia en Pau
Equipo de trabajo

https://colombiaenpau.wordpress.com/
Construyendo país más allá de las fronteras

redacció

Developer