Les urnes obliguen El Periódico a rectificar sobre el 10A

10.4.11

El Periódico de Catalunya, que divendres va publicar una polèmica portada sobre la consulta de Barcelona Decideix amb el títol 'Així no', s?ha vist obligat a rectificar. Si aquest matí no feien cap esment a la consulta, avui a la tarda apareixia en portada al seu web. El Periódico de Catalunya s'ha vist obligat a rectificar i a admetre en portada la importància informativa que ha tingut avui la consulta sobre la independència de Barcelona Decideix. El rotatiu del Grupo Zeta ha ignorat la jornada del 10-Adurant tot el dia a la seva pàgina web, fins que aquesta tarda han publicat una notícia amb el titular: "La participació en la consulta independentista de Barcelona supera el 15% a les 17 hores". El Periódico va obrir divendres amb una portada i una editorial molt dures en contra de la jornada democràtica que s'ha viscut aquest diumenge a Barcelona i una vintena més de poblacions de tot Catalunya. El diari titllava la consulta de "propagandística", i assegurava que "banalitzava la independència mitjançant urnes mòbils i censos arbitraris". /Font
 

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada